چگونه می توانم کلیه بیمار بیماری کاهش سطح کراتینین بالا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم کلیه بیمار بیماری کاهش سطح کراتینین بالا

بیمار بیماری کلیوی چگونه می توان سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد؟ سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است، به طوری که راه هایی برای کاهش آن است که با بسیاری از بیمار بیماری های کلیوی مرتبط است. در زیر به شما خواهد شد جزئیات بیشتر در مورد آن را یاد بگیریم.

چرا بیمار بیماری کلیه خواهد شد سطح کراتینین بالا رنج می برند؟

شما می دانید که یکی از نقش مهم کلیه برای تخلیه مواد زائد اضافی از بدن پس یک بار کلیه ها آسیب می بینند کسانی که زباله و سموم اضافی در خون تجمع می یابد، و سطح کراتینین بالا است در طول این زمان شکل گرفته است.

یکی دیگر از دلایل ممکن است با مصرف پروتئین بالا در یک زمان کوتاه در ارتباط است، بنابراین کلیه می توانید آن را تخلیه نمی موقع.

علاوه بر این، بیماری های کوچک مانند سرماخوردگی و تب نیز شاید با سطح کراتینین بالا همراه است، به همین دلیل است که دکتر از شما می خواهد به انجام یکی دیگر از تست پس از 3 ماه می باشد.

بیمار بیماری کلیوی چگونه می توان سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد؟

از بالا ما می دانیم که بسیاری از عوامل هستند که می تواند به سطح کراتینین بالا منجر وجود دارد، بنابراین شما باید اقداماتی را برای آن کاهش مربوطه را.

اگر سطح کراتینین بالا خود را با بیماری کلیوی ایجاد می شود، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی باید به شما کمک کند سطح کراتینین بالا بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر ارگان های پایین تر است.

مهم نیست که چقدر، دانستن علل سطح کراتینین بالا برای کاهش آن کمک می کنند، بنابراین شما باید با دکتر خود ارتباط برقرار و پیدا کردن علل آن را قبل از انجام اقدامات.

اگر شما هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا و یا درمان بیماری کلیه نیاز دارید، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/ckd-symptoms/4066.html





:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا، چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: